عکس | عجیب‌ترین غذای خیابانی در چین سوژه شد

اخیرا در شهر نانچانگ، مرکز استان جیانگشی چین، مردم کنار غرفه‌های غذا‌های خیابانی می‌ایستند و یخ گریل‌شده‌ای که پوشیده از سس و ادویه است می‌خرند و می‌خورند.
عکس | عجیب‌ترین غذای خیابانی در چین سوژه شد
کد خبر : ۴۳۹۶۸

چندی پیش، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد، مردم چین، سنگ‌هایی را طعم‌دار کرده و همراه با غذای خود می‌چشیدند، اما الآن ویدیویی سراسر فضای مجازی را گرفته که در آن یخ‌های گریل‌شده تبدیل به غذای خیابانی چینی‌ها شده است.

اخیرا در شهر نانچانگ، مرکز استان جیانگشی چین، مردم کنار غرفه‌های غذا‌های خیابانی می‌ایستند و یخ گریل‌شده‌ای که پوشیده از سس و ادویه است می‌خرند و می‌خورند. البته در ویدیوی منتشر شده مشخص نشده که آیا آن‌ها کل یخ‌ها را می‌خورند یا خیر، اما ظاهرا این میان‌وعده، غذایی محبوب در روز‌های گرم تابستان است، به‌ویژه اینکه آن رایگان به مردم داده می‌شود.

عکس | عجیب‌ترین غذای خیابانی در چین سوژه شد

وقتی این ویدیوی یخ‌های گریل‌شده منتشر شد، گزارشگر‌های چینی به سراغ صاحبان غرفه‌های غذا‌های خیابانی رفتند و علت تهیه این غذای عجیب را پرسیدند. معلوم شد، یکی از صاحبان این غرفه‌ها، آنقدر گرمش شده بود که به‌شوخی یکی از یخ‌ها را با سس و ادویه طعم‌دار کرد و نه‌تن‌ها خودش از آن خورد، بلکه به مردم هم به رایگان داد و خیلی زود به خوراکی محبوب همه در هوای داغ تابستانی تبدیل شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر